|
 |
|
 |
Forum |
 |
|
 |
| slepa lojalnosc |
| Ślepa lojalność
Jestem jednym z uczniów klas kończących szkołę, bardzo się cieszę, że prawda wreszcie ujrzała światło dzienne. Nie jestem kolegom Piotra jednak znam Jego problemy. Do naszej szkoły uczęszcza nieco ponad trzysta osób każdy każdego zna przynajmniej z imienia i nazwiska. W środowisku uczniowskim cała szkoła wiedziała o Jego myślach samobójczych, tylko dlaczego nie Pan dyrektor? Pewnie dlatego, że dla uczniów ma czas dwie godziny w tygodniu i to nie zawsze. Szkolny psycholog w naszej szkole pracuje jako druga sekretarka Pana dyrektora, wiec mozna wywnioskowac dlaczego Pani psycholog nie miala wczesniej czasu dla Piotra. Pan dyrektor najwidoczniej cierpi na skleroze, rzeczywiście mowil o nim. i to przy wszystkich klasach licealnych. Pani kierownik ośrodka jak i reszta kadry wychowawców internatu nie znają problemów uczniów bo praca Ich polega na piciu razem kawy paleniu tytoniu i ogladaniu telewizji jednej ze swietlic. Nasza wolnośc jest ograniczona, to czy ja bede mogl wyjsc chocby po mydlo zalerzy od hymoru wychowawcy. Największym absurdem jest to że wychowawca pelniący dyżur musi schodzic z nami pod prysznic i przebywac razem z nami w owym pomieszcxzeniu, a przypomne, że pracownikami naszej szkoły są kobiety jak i męższczyźni(zarządzenie Pana dyrektora) Jest jeszcze milon problemów o ktorych chcialbym opowiedziec ale nie na to pora. Szanowna Redakcjo i ludzie POMOŻCIE NAM UCZNIOM!!!! (proszę o kontakt to mój numer gadu gadu 3391184)
|
| ~szczery do bólu |
| pokaż drzewo |
| tytuł |
Data dodania |
| Re: slepa lojalnosc |
2008-01-20 15:57:49 |